Presentaties IPWSO 2016

Op de Leerzaam dag op 1 oktober zijn diverse interessante presentaties en workshops de revue gepasseerd. Hier kunt u meer informatie vinden en de bestanden downloaden die bij deze dag gepresenteerd werden.

Zaterdag 1 oktober 2016 vond er van 10.30 tot 16.00 uur in Nijmegen de LeerSaam dag plaats. Dit is een dag om samen te leren, georganiseerd door de stichting. De ochtend werd geopend met een korte update vanuit het bestuur. Hierna volgde een presentatie van Kees Jan van der Klooster. Kees Jan is paralympisch atleet en heeft een eigen duidelijke visie op sporten/ bewegen voor en door mensen met een beperking. Hij praat over het verwachtingspatroon van ouders en het effect van ons handelen op de ontwikkeling van het kind. Na de lunch volgden twee rondes met workshops.

De zeer geslaagde dag werd afgesloten met een borrel en het voornemen om met regelmaat dergelijke dagen ter organiseren om ouders en professionals bij elkaar te brengen om van en met elkaar te leren.

Regelmatig werd er gevraagd naar de presentaties die die dag gegevens zijn bij de workshops. De beschikbare informatie kunt u vinden door op de workshops in het lijstje hierboven te klikken. Let op: Dit zijn de visuele presentaties, zonder de bijbehorende uitleg van de dag zelf. Mocht u vragen hebben over deze presentaties, dan kunt u contact opnemen met de stichting, zij kunnen u zo nodig doorverwijzen.