Eindelijk kunnen we het iedereen vertellen, de volgende Prader-Willi Contactdag is op:

ZATERDAG 14 SEPTEMBER
IN GEOFORT HERWIJNEN

Op zaterdag 14 september 2019 vindt de eerstvolgende PWS Contactdag plaats bij GeoFort Herwijnen (Zaltbommel). Het programma duurt van 10.45-16:30 uur. Er zijn lezingen en er is alle gelegenheid om de speelattracties op het forteiland te bezoeken. We hopen dat het voor jong en oud een geslaagde dag wordt en dat iedereen komt!

GeoFort is een grensverleggend forteiland, waar alles draait om de aarde. Ontdek hoe het zit met nieuwe energiebronnen, big data en klimaatveranderingen. Leer over fake maps, sattelieten en smartphones. In de GeoExperiene ga je binnen en buiten het experiment aan. Je raakt gedesoriënteerd in de donkere ondergrondse gang. Je wordt uitgedaagd in het doolhof en raakt gefascineerd door de speurtochten en het schatzoeken. Kinderen kunnen speuren in de Vleermuisspeurtuin van Staatsbosbeheer. Na een dagje GeoFort weet je hoe een zalm de weg vindt, waarom de noordpool verschuift en nog veel meer. Het is uitdagend voor jong en oud!

Voor deze contactdag geldt een eigen bijdrage van slechts 20 euro per gezin (toegang en lunch!). Let op: Aanmelden is noodzakelijk! Doe dit vóór 8 september 2019.

U kunt zich aanmelden door een e- mail te sturen naar info@praderwillistichting.nl. Vermeld daarin dat u zich wilt aanmelden voor de contactdag in GeoFort en met hoeveel personen u wilt komen. Geef ook aan of u gebruik wilt maken van een simpel diner. Het verschuldigde bedrag dient uiterlijk 8 september overmaken naar NL95RABO0306416301 t.n.v. Stichting Patiëntenorganisatie Prader-Willi Nederland.

Kijk voor meer informatie op www.geofort.nl.

Programma voor deze dag:

10.45 – 11.15: Inloop, ontvangst met koffie / thee
11.15:  Welkomstwoord & korte informatiemoment van het bestuur (Het is ook mogelijk om gelijk park in te gaan)
11.30:  spreker van Per Saldo
12.30 – 13.30:  Lunch. Na de lunch is iedereen vrij om GeoFort te ontdekken
15.30 Borreltijd
Vanaf 16.30: Evt mogelijkheid voor simpel diner (hiervoor dient u zich per mail aan te melden vóór 8 september! Het menu bestaat uit salade, een kippendijtje en frietjes voor 14.50 Euro per persoon.)