Dreamnight at the Zoo in Artis heeft dit jaar een superfeestelijke editie met een heleboel spectaculaire extra’s. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar, geef je zo snel mogelijk op, maar in ieder geval voor 8 april!

Neem een kijkje op de website van www.kinderbeestfeest.nl

• Vanuit alle provincies zullen hulpdiensten van: Ambulance, brandweer, defensie (Marine, Koninklijke Marechaussee), overheid (belastingdienst, boswachterij, douane, handhaving en toezicht, prorail, waternet), particuliere organisaties, politie, reddingsbrigade, KNRM en rode kruis deelnemen in de parade.
  • Dit jaar bestaat het KinderBeestFeest 20 jaar
  • ARTIS ligt midden in de stad Amsterdam en heeft voor de 5000 gasten niet voldoende parkeergelegenheid. Om verkeersproblemen te voorkomen en meer kinderen naar ARTIS te brengen is men in 2007 samen gaan werken met Mark van Zandwijk (ambulance) en Frido Stein en Petra van de Meulen (beide politie). Dit Team Samenwerkende Hulpdiensten (TSH) namen de organisatie op zich van het logistieke gebeuren. TSH zette een mega logistieke operatie op, welke nodig was om de kinderen van de diverse instellingen op te halen, naar ARTIS te brengen en weer terug. Met de belangeloze inzet van de mensen van de hulpdiensten, diverse voer- en vaartuigen en de logistieke organisatie kunnen de kinderen tot op de dag van vandaag op deze manier naar het KinderBeestFeest en weer naar hun instelling gebracht worden.

De inschrijving voor Artis is met een paar dagen verlengd , dus wees er snel bij! Reageer voor 8 april!

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar: info@praderwillistichting.nl. Vermeld daarin de naam van uw kind (voornaam, tussenvoegsel, achternaam), adres, e-mailadres, met hoeveel personen uw kind komt et! Er zijn maar een beperkt aantal kaarten, dus op is op.

• LET OP! Vervoer naar Artis gaat via verschillende opstapplaatsen. Meer info hierover wordt gecommuniceerd als u geselecteerd bent voor Artis