Nog geen kaartjes aangevraagd voor de Dreamnight @ the Zoo in Burger’s Zoo te Arnhem op 21 juni 2019?

Dit weekend kan het nog, daarna is de inschrijving gesloten!

Het doel van de “Dream Night at the Zoo” is om één avond per jaar de poorten van verschillende dierenparken gratis te openen voor chronisch zieke en gehandicapte kinderen en hun familieleden. Deze speciale gasten zijn vaak niet in de gelegenheid om de parken te bezoeken; veel kinderen worden verzorgd in kinderziekenhuizen en instituten. Het leuke van deze avond is dat de kinderen een kijkje achter de schermen krijgen. Ze mogen bijvoorbeeld in een nachtverblijf kijken of een vraag stellen aan de dierenarts. Meer informatie kunt u vinden op www.dreamnightatthezoo.nl.

Praktisch:

Deze kaarten zijn alleen beschikbaar voor onze donateurs en hun gezin. Het uitgangspunt is vier kaarten per gezin. Als u wilt deelnemen aan Dream Night at the Zoo, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar: info@praderwillistichting.nl. Vermeld daarin de naam van uw kind (voornaam, tussenvoegsel, achternaam), adres, e-mailadres, met hoeveel personen uw kind komt en welk park u wilt bezoeken. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten, dus op is op.

Uw adresgegevens zullen eenmalig aan het park worden verstrekt, omdat het park u waarschijnlijk zelf de uitnodiging toestuurt. De kaarten worden op volgorde van binnenkomst verdeeld, mochten de kaarten al verdeeld zijn, dan krijgt u daar z.s.m. bericht over.